torek, 23. avgust 2005

Tiskane revije še ne bodo izginile

Včeraj sem ves navdušen ugotovil, da pri reviji BusinessWeek lahko naročim ''free trial'' štirih elektronskih številk njihove ameriške izdaje (se mi zdi, da se od evropske razlikuje le po oglasih). ''Zakaj navdušen,'' se vprašaš? Saj branje pdf revij je pa ja navadna tema! Heh! Pri BusinessWeeku ne ponujajo .pdf, ampak program, s katerim dobesedno listaš po virtualni reviji, si v njej delaš zapiske, ki jih lahko deliš (skupaj s svojim izvodom revije) s kolegi in še in še. Vendar pa so se vsi ti atributi elektronske izdaje razpršili v trenutku, ko sem svoj (izposojen) Tiskani izvod vzel na WC. Posledica: najverjetneje se bom naročil na (cca. 30$ letno dražjo) tiskano izdajo - vsaj dokler ne bom imel ekrana tudi na WC-ju - pa še takrat si bom v primeru prazne ''role'' WC-papirja z njim bolj težko pomagal!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Živjo! Samo testiram komentiranje...