sobota, 03. september 2005

Drive In Market

Peljem se po Dolenjki s čudnim občutkom v grlu. Najbrž se me loteva prehlad. En čaj z limono in medom, pa bo. God damn it, doma ni limone! N'č, grem v E.Leclerc (skoraj na poti) - ma, tako me pa spet ne boli (ne da se mi v trgovino).

Zakaj hudiča ni ob recimo vseh glavni vpadnicah v Ljubljani Zoki postavil Drive In Marketov. Prideš, naročiš, plačaš in se odpelješ. Prodajali bi stvari, ki jih težko kupiš enkrat na teden, npr. kruh, sveže mleko, sadje, zelenjavo in še par stvari, ki jih sicer lahko kupiš tudi na zalogo, ampak jih človek vedno rabi (beri: lahko proda) - cigarete, žvečilne gumije itd, pa še mogoče kakšne tiskovine. Ja, res je, to bi lahko kupil tudi na bencinski črpalki, ampak meni se ne da ven iz avta, tankam pa tudi ne vsak dan. Tovrstni Drive In-i bi lahko imeli npr. 2 dovoza , enega za manj in enega za več kot 10 izdelkov, saj bi bila trgovina namenjena predvsem ''hitrim kupcem'', ki bi bili pripravljeni za Hiter nakup plačati določeno premijo.

Kakorkoli že, jaz bi bil gotovo (ob ne preveliki premiji) eden zvestih potrošnikov.

Post je objavljen tudi na Pravi Biznis!

2 komentarja:

DJ pravi ...

No, jaz pa bi rad videl moznost narocanja "vsakodnevnih potrebscin" preko interneta (ampak ne glede na kolicino) oz. se vec: da bi uporabnik lahko kreiral scheduled narocila v stilu "vsak dan dostava 3 primorskih zemljic ob tej in tej uri, vsakih 30 dni dostava te in te zobne paste itn.". Now how's that for a business? :)

Joco Hud pravi ...

U, ja, še boljš (za potrošnika). Edini problem pri tem so stroški dostave. Ti so fiksni - zato pa so omejitve pri Mercatorjevi on-line trgovini. Mogoče bi se dalo to naredit v blokovskih naseljih, kjer bi generiral toliko naročil, da bi se izplačalo. Ampak za tri žemljice... ta bo težka (sploh pri sedanji rasti nafte:-). Sicer pa: s teleportacijo bo vse mogoče...