Prebral sem zanimiv članek o spletnih iskalnikih na strani angleškega Economist.com. Predvsem se mi je "dopadla" preprostost s katero je novinar razdelil iskalni trg:
Google - izreden matematičen algoritem, ki temelji na številu povezav na določeno stran;
Yahoo! - želi svoj kos pogače odrezati s pomočju "social-networking-a" - to pomeni, da če iščem luč, mi bo (ob pogoju, da jaz in moji prijatelji uporabljamo vse živo njihova orodja) njihov iskalnik poiskal luč (oz. trgovino/proivajalca) z lučmi, ki se bo ujemala z mojim okusom (npr. Google pa bi našel samo najpopularnejše trgovine/proizvajalce z lučmi);
Msn - je še zadaj, vendar je baje Microsoft že dostikrat dokazal, da zna dohiteti tekmece z različnimi prijemi;
Ask - naj bi imel podoben alogritem kot Google, vendar s to razliko, da še posebaj ocenjuje strani iz katerih prihajajo povezave - v primerjavi z Googlom, naj bi bili njegovi zadetki bolj strokovni oz. preprosto boljši. Avtor gre še celo korak dlje: Ask je označil za nekakšen Apple med iskalniki.
Vsekakor dovolj, da "zalaufam" Ask Test - tokrat malce daljši in bolj natančen.
Članek
Ni komentarjev:
Objavite komentar